Alla inlägg under april 2011

Av Manda Nordström - 26 april 2011 11:45

Nu är jag hemma igen efter några underbara dagar i fjällen  . Fast innan vi åkte så firade vi gunilla och lovisa som fyllde år :). Det var roligt på måndagen i fjällen när lovisa fyllde år för då fick hon massa saker med rocktema och vi hade inte snackat ihop oss om att vi skulle köpa det så det var skoj  . Det blev 2 helt underbara dagar i backen, sista dagen åkte jag bara i underställ och tröja så det var riktigt najs ^^. Sista dagen cachade vi, det var riktigt skoj, vi satt vid ett ställe och  bara solade typ i 1 timme eller något.. as najs  !! På torsdagen hade vi en egen liten majbrasa vid trägården. I lördags åkte vi ut till patriks morbror och mostersgård för att fira hans moster som fyllde år, Mycket trevligt var det  . I söndags innan vi åkte hem så tog jag ocgh Gunilla ut deras hästar på en ridtur i skogen, det var super duper mysigt  . På måndag börjar min praktik på dagiset i Knäred, det ska bli så roligt !!

Av Manda Nordström - 14 april 2011 10:54

Idag var jag på möte på dalkulla dagis och bestämde att jag börjar min arbetsmarknadpolitiska praktik den 2 maj =) Om några dagar åker vi till lofsdalen :D Jag, x, emelie, lovisa och gunilla :) på fredag bär det iaf av uppåt ^^ det blir bad i tunna och födelsedagsfest för både lovisa och gunilla som fyller år :) ska bli skoj, Nu ska jag gå och packa innan syster kommer hem och äter lunch <3

Av Manda Nordström - 13 april 2011 12:03

 
  Inhadlade första långklänningen


 

Nya bikinin hittades på cubus :) Mycket nöjd med köpet ^^

Av Manda Nordström - 12 april 2011 22:16

Jag blir så jävla trött på folk som säger att gör si gör så, aldrig är det tillräckligt aldrig är det bra, f*n vad trött jag blir :S Kan man inte säga åå vad duktig du är???

Av Manda Nordström - 12 april 2011 17:50

Jaha då har man börjat blogga :)


Har fått reda på att jag har fått en praktikplats på ett dagis i Knäred som jag kan börja på tidigast 1 Maj så nu är Manda en klad häst :D


Jag ska snart börja packa för på fredag påbörjas resan emot fjällen. På fredag blir det bad i tunna och på lördag kalas för Lovisa och Gunilla, dresscode Gult ;D Roligt med dresscode ^^


Nu ska jag gå upp och laga mat, det blir spaghetti och köttfärsås, Mums <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards