Direktlänk till inlägg 1 april 2012

hej och hå

Av Manda Nordström - 1 april 2012 10:28

Inte skrivit på länge men har inte känt för det, har haft väldigt mycket i skolan!! Just nu så skriver vi om en artikel och jag har en omtenta att plugga på samtidigt så mycket som händer nu!!


I påsk så ska jag åka hem och träffa föräldrar och syskon och såklart kompisar <3 så jag ska försöka bli klar med artiklen innan jag åker hem men det ska bli jäkligt skönt att komma hem!! Inte varit hemma på snart 4 månader :S Men kommer att åka hem mkt nu!! Blir en massa flängande med tåg... åker hem nu och tillbaka måndag kväll, sen så går jag i skolan ca 2 v. sen åker jag hem igen och firar syrran som fyller år och är hemma till den 4 maj sen åker jag upp igen åker på ting 17-20 maj, går i skolan typ4 dagar och sen åker jag hem och firar att pappsen fyller 60 år, äldsta syrran och min ena kusin kommer ner också <3 sen åker jag upp på söndagen igen och kör det sista och redovisar inspirationsprojektet och sen slutar vi och jag drar antagligen hem igen haha ^^

Igår sökte jag massa lägenheter och rum i uppsala så hoppas att jag får något så jag slipper pendla till hösten ;)

Sen  har man ju även blivit singel, vilket känns väldigt konstigt!! 4 år är jäkligt lång tid, men distansförhållande så länge funkar inte och vi hade förändrats :( :( Känns konstigt att inte ha någon att krama om eller ringa och småprata med på kvällarna... Men men det  går väll över efter ett tag :)

Nu så ska jag fortsätta att plugga, eller iaf försöka ;) Puss på er <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Manda Nordström - 13 november 2013 22:45

Just nu så har vi så sjukt mycket i skolan och vet seriöst inte när och hur jag ska hinna med allting.. Vi ska skrriva och hitta 5 frågot ur texter, inte så svårt och sedan så ska vi hitta en fråga som vi sedan själva ska besvara med hjälp av littera...

Av Manda Nordström - 7 november 2013 22:13

Nu är den första kursen avklarad för denna terminen och jag kan bocka av 15 hp denna termin eftersom att allt i kursen blev godkänt, så himla otroligt skönt det känns!!Helgen som varit har varit helt underbar!! Var hos världens bästa pojkvän fre-tis....

Av Manda Nordström - 27 oktober 2013 12:27

Tja! Tänkte försöka börja att skriva här igen. Mycket här hänt sedan sist!! Jag har skaffat mig en ny helt underbar pojkvän som jag har hängt ihop med lite mer än 5 månader och det känns fortfarande helt underbart <3 kanske hittat den rätta denna ...

Av Manda Nordström - 12 maj 2012 12:21

Allt börjar ordna upp sig mer och mer just nu och det känns skönt!!      Har flyttat till egen studentlägenhet i Uppsala, känns sjuukt kul faktiskt      Jag börjar komma i ordning i lägenheten och håller på att packa upp en massa, bilder kommer s...

Tvm

Av Manda Nordström - 15 april 2012 11:28

I förrgår var det fredag den 13 men tyckte inte något dåligt som hände mig igår... gjorde det er? Däremot gjorde det igår... Skulle cykla till affären, cykeln stod upplåst fast jag vet att jag hade låst den, sen när jag kom ut från källaren så såg ja...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards