Alla inlägg under februari 2012

Av Manda Nordström - 4 februari 2012 13:01

Tjobaloba, idag hade jag tänkt mig att ut och springa min lilla runda, 5 km eftersom det är så sjukt härligt vädet men det blir nog inte för det är massa minus ute ca -12 och det är sjukt jobbigt att springa när det är så kallt, man blir helt hostig och det torkar ut halsen och  det är inte bra så det blir nog bara till att gå istället för att springa :) tänker inte missa solskenet som är, måste ju passa på liksom när det väl är sol och så mår man ju mycket bättre av sol och frisk luft har jag hört ^^ Men jag måste plugga en massa också, jag vet att det är helg men det är så sjukt mycket i skolan nästa vecka och då känner jag att jag vill ha kommit en bit, den ska vara inne den 20 vid 12:00 och jag kanske ska ha tvspelshelg här vid den 17 så då får jag passa på att plugga nu så jag slipper tänka så mycket på det sen!! Sist när jag gick så gick jag milen och gick en del på hälsans stig och då hittade jag ett utomhus gym av något slag haha det var lite skoj, kanske ska prova på det någon gång? ^^ Men nu ska jag kolla lite på skidskytte och plugga!! chao chao ha en grym dag!! Det ska jag försöka ha iaf =)

Av Manda Nordström - 3 februari 2012 16:13

Tjo alla läsare =) Idag hade jag lektion ifrån 08:15-12:00, där fick vi låta våran kreativitet flöda och vi fick i uppgift att göra en bilderboksberättelse på 3 sidor och min grupp fick djurberättelse så vi gjorde en berättelse om den gröna grisen Ragnar som tyckte sina kompisar var rosa och tråkiga och dom mobbade honom för att han var grön, då rymde han för att finna sig själv och han kom in i en djungel där han hittade massa djur bland annar pelle pingvin som blivit adopterad av fru rosa krokodil, han träffade även giraffen Greta, en fågel som hette KIWI eftersom att han var en kiwifågel och en orm och dom såg också annorlunda ut, precis som han och sen gick de tillsammans hem till bondgården igen där bonden stod och gapade utav förvåning.. Typ sådär var den haha, det var riktigt skojigt faktiskt haha ^^ Ikväll ska jag nog bara chilla, ta mig ett bad, beställa upp en sallad eller annat gott från pizzerian och ta ett glas rött vin och kolla på någon bra film eller något :)  Men nu så ska jag tappa upp mitt sköna bad :D, ibland kan det  faktiskt vara skönt att ha ett badkar istället för dusch i lägenheten ^^ 

Puss haaiii

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards