Alla inlägg under december 2011

Av Manda Nordström - 13 december 2011 10:19

Hej allt skoj folk :D Idag är det lucia, myspys <3 tyvärr inte sett något luciatåg =/ idag och imorgon är jag ledig, ska plugga- vilket innebär att jag ska läsa svinlängorna så det är ett rent nöje då jag har velat läsa den ett tag :) Ska även försöka hitta barnboken som vi ska läsa och sen så SKA jag ut och springa!!! Ska bli så jäkla skönt att komma ut, inte sprungit på ett tag så det ska bli dunderskönt!! Kollade i almenackan och såg att det bara är 11 dagar kvar till julafton och det innebär att det bara är 9 dagar kvar tills jag drar iväg med patrik och gunilla till Ems för att fira julafton i fjällen, vilket betyder SKIDÅKNING  <3<3<3<3 ska bli så myspys :D Idag så ska jag ner och få tillbaka pengarna för mina skor som har gått sönder =/ Har använt dem i typ knappt 2 månader och hela sulan man går på har gått upp, så himla dålig kvalitet, kostade ändå 550 spänn!! Ska försöka hitta ett par nya vinterskor i alla fall, kanske lägger upp en bild på dem om jag hittar något bra =). Senare ikväll vid sex så ska jag på TVM möte i enköping, ska bli så skoj och spännande!! Igår så var jag och pappa i Estockolmo  och hade det lite mysigt, vi åt soppa på ett mysigt café, hummersoppa med kräftstjärtar och lite vitlöksbröd till, mycket mumsigt ;D Tack för hjälpen igår Helin förresten :D


Nej nu så ska jag fixa till mig lite och ge mig ut och springa lite =)

Av Manda Nordström - 11 december 2011 12:30

Hej gott folk 

Idag är ingen superdag, är trött och har ont i leder =< MEN MEN jag fick klart rapporten igår, så nu är den inskickad :D så skönt att man slipper tänka mer på den på ett tag iallafall ^^ Pratade med min ena kusin idag som bor på Gotland, så himla mys <3 vi pratade om allt möjligt mellan himmel och jord, kom bland annat in på barndomsminnen =) tänk vad lätt allt var när man var liten, så är det ju verkligen inte nu!!! Kom att tänka på hur mycket man kan sakna någon man inte träffat på länge så vi har bestämt att träffas när jag kommit hem någon dag om vi hinner <3 Och en sak till som jag skrev igår, de där med swebus, det gick bara den bussen 00:10 ifrån nyköping till markaryd :S helt weard!!! Nu ska jag la plugga igen!! puss haaaai

Av Manda Nordström - 10 december 2011 13:51

Tjoho hoppas att ni har det gött!!

Skulle boka en biljett hem från nyköping efter jul och kollar swebus hem för det brukar vara ganska bra, och så ska jag boka biljett och kollar på avgångstiden: 00:10!!! Men va neej tänker jag detta måste vara fel på den dagen och kollar flera andra dagar men jo bara bussar från nyköping som går hem 00:10.. VAFAN :S vad har hänt igentligen?? och tåg är superdyrt :/ aja det löser sig väll.. ska plugga nu har en uppgift från Vfun som jag har varit ute på, var supermys <3 sen ska jag läsa svinalängorna!!! Ha det fint folk :D pösss

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards