Direktlänk till inlägg 26 januari 2012

Skola

Av Manda Nordström - 26 januari 2012 22:14

Just nu är det väldigt mycket i skolan, vi har en redovisning imorgon och sen på tisdag så har vi en till redovisning om barnbböcker, ska typ läsa högläsning för klassen om jag fattat det rätt haha :P

Imorgon efter vi har slutat ska jag chilla i skolan och sen ska jag dra ner på systemet med maria och handla lite sen hem till henne och sen ska vi på förferre hos en annan klasskompis, sen ska vi ut och fira Maria för att hon fyllde 20 i tisdags :D Foton kanske kommer sedan ^^

Ikväll har jag och pappa delat på en liten vinflaska och chilli nötter för att fira lite att jag hade klarat både min hemtenta och min OMTENTA!!! Alltså mitt hjärta höll på att hoppa ur bröstet på mig när jag stod och skulle hämta ut den haha var bersäker på att jag hade kuggat igen eftersom attt det kändes skit men det gick ju ;D man var tvungen att ha 14 poäng för godkänt och jag hade 15 så är grymt nöjd över mig själv över att jag klarade den!! Så himla skön känsla som spred sig i kroppen <3 Nu ska jag snart sova är rejält trött, kanske beror det på den mycket varma dusch som jag tog hehe....
Natti Natti puss o kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Manda Nordström - 13 november 2013 22:45

Just nu så har vi så sjukt mycket i skolan och vet seriöst inte när och hur jag ska hinna med allting.. Vi ska skrriva och hitta 5 frågot ur texter, inte så svårt och sedan så ska vi hitta en fråga som vi sedan själva ska besvara med hjälp av littera...

Av Manda Nordström - 7 november 2013 22:13

Nu är den första kursen avklarad för denna terminen och jag kan bocka av 15 hp denna termin eftersom att allt i kursen blev godkänt, så himla otroligt skönt det känns!!Helgen som varit har varit helt underbar!! Var hos världens bästa pojkvän fre-tis....

Av Manda Nordström - 27 oktober 2013 12:27

Tja! Tänkte försöka börja att skriva här igen. Mycket här hänt sedan sist!! Jag har skaffat mig en ny helt underbar pojkvän som jag har hängt ihop med lite mer än 5 månader och det känns fortfarande helt underbart <3 kanske hittat den rätta denna ...

Av Manda Nordström - 12 maj 2012 12:21

Allt börjar ordna upp sig mer och mer just nu och det känns skönt!!      Har flyttat till egen studentlägenhet i Uppsala, känns sjuukt kul faktiskt      Jag börjar komma i ordning i lägenheten och håller på att packa upp en massa, bilder kommer s...

Tvm

Av Manda Nordström - 15 april 2012 11:28

I förrgår var det fredag den 13 men tyckte inte något dåligt som hände mig igår... gjorde det er? Däremot gjorde det igår... Skulle cykla till affären, cykeln stod upplåst fast jag vet att jag hade låst den, sen när jag kom ut från källaren så såg ja...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards