Direktlänk till inlägg 13 december 2011

Lucia

Av Manda Nordström - 13 december 2011 10:19

Hej allt skoj folk :D Idag är det lucia, myspys <3 tyvärr inte sett något luciatåg =/ idag och imorgon är jag ledig, ska plugga- vilket innebär att jag ska läsa svinlängorna så det är ett rent nöje då jag har velat läsa den ett tag :) Ska även försöka hitta barnboken som vi ska läsa och sen så SKA jag ut och springa!!! Ska bli så jäkla skönt att komma ut, inte sprungit på ett tag så det ska bli dunderskönt!! Kollade i almenackan och såg att det bara är 11 dagar kvar till julafton och det innebär att det bara är 9 dagar kvar tills jag drar iväg med patrik och gunilla till Ems för att fira julafton i fjällen, vilket betyder SKIDÅKNING  <3<3<3<3 ska bli så myspys :D Idag så ska jag ner och få tillbaka pengarna för mina skor som har gått sönder =/ Har använt dem i typ knappt 2 månader och hela sulan man går på har gått upp, så himla dålig kvalitet, kostade ändå 550 spänn!! Ska försöka hitta ett par nya vinterskor i alla fall, kanske lägger upp en bild på dem om jag hittar något bra =). Senare ikväll vid sex så ska jag på TVM möte i enköping, ska bli så skoj och spännande!! Igår så var jag och pappa i Estockolmo  och hade det lite mysigt, vi åt soppa på ett mysigt café, hummersoppa med kräftstjärtar och lite vitlöksbröd till, mycket mumsigt ;D Tack för hjälpen igår Helin förresten :D


Nej nu så ska jag fixa till mig lite och ge mig ut och springa lite =)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Manda Nordström - 13 november 2013 22:45

Just nu så har vi så sjukt mycket i skolan och vet seriöst inte när och hur jag ska hinna med allting.. Vi ska skrriva och hitta 5 frågot ur texter, inte så svårt och sedan så ska vi hitta en fråga som vi sedan själva ska besvara med hjälp av littera...

Av Manda Nordström - 7 november 2013 22:13

Nu är den första kursen avklarad för denna terminen och jag kan bocka av 15 hp denna termin eftersom att allt i kursen blev godkänt, så himla otroligt skönt det känns!!Helgen som varit har varit helt underbar!! Var hos världens bästa pojkvän fre-tis....

Av Manda Nordström - 27 oktober 2013 12:27

Tja! Tänkte försöka börja att skriva här igen. Mycket här hänt sedan sist!! Jag har skaffat mig en ny helt underbar pojkvän som jag har hängt ihop med lite mer än 5 månader och det känns fortfarande helt underbart <3 kanske hittat den rätta denna ...

Av Manda Nordström - 12 maj 2012 12:21

Allt börjar ordna upp sig mer och mer just nu och det känns skönt!!      Har flyttat till egen studentlägenhet i Uppsala, känns sjuukt kul faktiskt      Jag börjar komma i ordning i lägenheten och håller på att packa upp en massa, bilder kommer s...

Tvm

Av Manda Nordström - 15 april 2012 11:28

I förrgår var det fredag den 13 men tyckte inte något dåligt som hände mig igår... gjorde det er? Däremot gjorde det igår... Skulle cykla till affären, cykeln stod upplåst fast jag vet att jag hade låst den, sen när jag kom ut från källaren så såg ja...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards