Alla inlägg under maj 2012

Av Manda Nordström - 12 maj 2012 12:21

Allt börjar ordna upp sig mer och mer just nu och det känns skönt!!   


Har flyttat till egen studentlägenhet i Uppsala, känns sjuukt kul faktiskt      Jag börjar komma i ordning i lägenheten och håller på att packa upp en massa, bilder kommer sen när allting är uppackat :) OCH jag har ca 20 min till skolan istället för mer än 1 timme    


Just nu är det väldigt många bollar i luften, mycket att hinna med innan skolan börjar!! Vi ska ha vårat slutprojekt (inspirationsprojekt) där vi ska ha drama som huvudgrej men med infall av musik och bild ifall man vill så det är mycket som ska hinnas med  men det är kul   . Vi har 4 lektioner kvar på denna terminen men då är det mycket arbetslagsarbete som ska hinnas med också, men det ska nog bli bra i slutändan   


På måndag så ska vi sy våran fina flagga till på tinget som är på torsdag!! Ska bli sååå UNDERBART att komma ut i skogen igen   .. För en gångskull på typ flera ÅR så åker jag med en grupp, har alltid åkt själv innan xD åå vad jag gillar dom <3 Vi har även skaffat tröjor så vi kommer till att vara SKITSNYGGA ;)


Nej nu ska jag lyssna mer på P3 och städa upp i rummet        


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards