Alla inlägg under november 2011

Av Manda Nordström - 11 november 2011 14:20

Tjohoo nu är det fredag :D så jäkla skönt!! Idag ska jag ta en paus i pluggandet och festa med klasskompisar i Uppsala ^^ Det blir nog skoj :) Ska väll snart sätta mig och äta någet. Idag hade vi föreläsning, ganska intressant men hon pratade så snabbt att man inte hann att skriva, så störigt! Men men nu ska jag snart fixa mig för festen.. kan bli en lång natt haha sista bussen går hem vid 2 eller tre om jag inte vill vänta till klockan 5 hehe

Men ha  en toppenbra helg, vi höres :) puss hai


En fin höstbild kommer upp med =) Den är från när patrik var här <3


 

Av Manda Nordström - 9 november 2011 20:43

Hej hopp gummisnopp :) Var ett tag sedan som jag bloggade hehe..

Såå vad har hänt sedan i somras då? Jo jag har börjat plugga till förskollärare i Uppsala och SORTRIVS!! skitkul rent ut sagt haha ^^ Träffat så många nya underbara människor :D! Blev lite förvånad när jag kom in för det var inget jag hade räknat med när jag legat långt ner på reservlistan.. Blev lite stressigt på torsdagen åkte jag hem från ljungskile där jag hjälpt patrik att flytta in på internatet, bokade biljetter med malin till timbuktu/ Hoffmaestro som skulle spela på trädgårn i götet på fredagen, vilket var helt grymmt. På lördagen shoppade vi i götet och åt lunch  hos farmor <3 sen blev det halmstad och åt middag med tjejerna och kollade på bio. På söndag morgon när jag öppnade mailen så ser jag att jag har fått mail från Uppsala Universitet att jag har kommit in och att jag bara ska svara ja och att jag börjar på tisdagen 13:15.. Så det blev lite stressigt bara  att packa ihop en väska full med kläder och åka på måndagen.. Som tur är så har pappa en lägenhet i Enköping där jag kunde flytta in så det är här jag bor nu!!  Har börjat komma in i pluggandet nu med så det är skönt =) Fredag den 18 har vi salstenta den första faktiskt men vi har haft en hemtentamen som vi inte fått reda på hur det gick än.. de har 25 arbetsdagar på sig. Började i slutet på augusti och nu är det den 9 november... tiden går så himla snabbt!! Och snart påbörjar vi våran VFU det ska bli riktigt kul ;) Nej nu så ska jag kolla på bron :) puss haaai ;D


Och idag firar jag och världens bästa 4 ÅR <3 det känns helt underbart!! <3<3  


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards