Alla inlägg under oktober 2013

Av Manda Nordström - 27 oktober 2013 12:27

Tja! Tänkte försöka börja att skriva här igen. Mycket här hänt sedan sist!! Jag har skaffat mig en ny helt underbar pojkvän som jag har hängt ihop med lite mer än 5 månader och det känns fortfarande helt underbart <3 kanske hittat den rätta denna gången? känns så iaf =D

Jag har hunnit installera mig på rummet vääääldigt bra haha ;)

 

I skolan är det fullt upp, går ju 5:e terminen så det är nästan bara 1 år kvar till vi tar våran examen, dessutom pratas det tydligen om att vi inte behöver jobba 1 år för att få våran lärarlegitimation utan vi ska få den samtidigt som vi går ut, som ett diplom typ. =) Just nu håller vi på med en forskningsöversikt som ska redovisas i en föreläsningssal med mick inför ca 100 pers, så jäkla nervöst men det ska nog gå bra tror jag!!!

 

Idag är det en fin höstdag här i Uppsala så funderar på att ta på mig träningskläderna och ta mig en liten promenix i det fina vädret =).

Idag går mina tankar också till en underbar Farfar som var en av de bästa man kan tänka sig.
6 år går fort!! Hoppas att du har det bra var du än är <3


See yaa nu ska jag fortsätta röja på rummet =D

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards