Alla inlägg under mars 2012

Av Manda Nordström - 4 mars 2012 12:42

Tjoho har inte skrivit på ett tag nu.. har haft väldigt mycket att göra och har inte haft någon lust riktigt.. men men jag har haft tvspels helg här, patrik,dennis,alex och lovisa kom, vi åt pizza, drack, var ute och gick på stan under natten och spelade såklart tvspel, dagen efter spelade vi bowling och bara chillade, tyvärr åkte dom hem samma kväll, hade trott att dom skulle stanna tills på söndagen.

Vi har haft en träff med det nya tvmgänget här i enköping, vi åkte ut till bredsand men kallas bresse, där grillade vi korv och marschmallows och åkte skridskor :) Hade inte åkt på flera år men det gick faktiskt riktigt bra så är stolt över mig själv ^^ trillade 1 gång och slog i rumpan ganska rejält men det gick bra ändå =) 

På kvällen så kom mamma och pappa upp och stannade tills på onsdag =D det var härligt!! Vi åkte långfärdsskridskor på måndagen, sen på tisdagen så gick jag i skolan sen åkte jag in till stockholm och fikade innan vi åkte ut till naturhistoriska och kollade lite där och kollade film på cosmonova =) En mycket bra film om 2 kvinnor, 1 som tog hand om elefanter som blivit övergivna och 1 som tog hand om apor, väldigt intressant faktiskt!! Sen åkte vi ut till hovet och globen och käkade och kollade på ishockey, frölunda-AIK. Frölunda vann efter straffar med 1-0 =)

Sen skulle det bli plugg för hela slanten när mamma och pappa åkt hem på onsdagen eftersom vi hade tenta onsdagen efter så jag började plugga lite och tänkte att jag skulle plugga hela helgen men icke... På torsdag kväll/natt fick jag feber och hosta så hela helgen låg jag däckad i 38/39 graders feber hela helgen och var feberfri först på måndagen, då var jag jättehes och hostade men tog mig ändå in till skolan och plugade på tentan med Linnea i några timmar.. sen åkte jag hem och sov och pluggade ännu mer!!

Tentan på onsdagen gick ganska bra faktiskt =) Men man får väll se sen på resultatet.. gränsen för g gick vid 26 p =(.

I fredags så åkte jag in till stockholm och träffade syster och kusiner, syrran och min ena kusin hade åkt till stockholm, de skulle se någon konsert på globen på lördagen så vi träffades och käkade en god middag, sen åkte jag tåget hem. Imorgon börjar ny estetkursen!! Ska bli riktigt skojigt faktiskt :D


Imorse så klev jag upp tidigt (8) Och kollade på vasaloppet :)

Have a good day =) det ska jag ha!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards