Direktlänk till inlägg 23 januari 2012

Allt som har hänt sedan sist..

Av Manda Nordström - 23 januari 2012 15:31

Hejsan svejsan alla söta som läser min blogg, om det nu är några xD  har inte uppdaterat på jättelänge jag vet.. men men nu kommer det iaf en, ska försöka att bli bättre på det =) idag är inte någon superbra dag, är stelfrusen och har typ feberfrossa och känner mig allmänt hängig.. men men vi har påbörjat en ny kurs, eller 2 kan man egentligen säga faktiskt då de går parallelt med varandra, först har vi 6 veckors språkkurs i förskolan med intoning av estitik och sen har vi estitik i förskolan med intoning av språk i 6 veckor och sedan är det lite blandat med båda två. Det är så jävla roligt!! Det känns så skönt att vara igång med skolan igen, man börjar komma in i en rytm igen och det känns härligt!!! Har hittat en massa nya kompisar :') en av dom är Linnea, hon är hur härlig och flummig som helst precis som mig haha, idag följde hon med mig till subway för att handla lunch fastän hon bor åt andra hållet haha orkar inte skriva allt som har hänt så lägger upp bilder istället hihi enjoy it ^^ ( Klicka på dom för att få större bild=)


   
Har hittat en ny cool app på mobilen som heter camwow där man kan få

en massa häftiga effekter ^^


 

Spelat wordfeud ^^


     
Firat nyår i björnlunda med patrik, dennis, ovisa och gunilla =) Det var myspys.. Vi tände en brasa och senare när alkoholen  fanns i kroppen så fixade vi till den lilla vattenkannan så att han blev lite snygg haha riktigt stilig blev han ;)


   
Jag har införskaffat mig en riktigt cool lampa och brukar ha den tänd när jag ligger och läser på kvällarna :) Just nu läser jag denna boken som är skriven av JENNY HAN och heter sommaren jag blev vacker. Riktigt bra bok faktiskt!!


   
Fått julklappar =) en cool mössa och en jättehäftig tesil ^^ Fick en massa annat med, bland annat en iphone docka som man kan spela musik ur, skitbra ljud!!


      
Varit ute och promenixat jäätelångt och försöker vara nyttig. Tog en apelsin och gjorde en hemmagjord smoothie på turkisk yoghurt och frysta hallon, riktigt gott och mättande faktiskt!! Perfekt mellanmål =)


   
Har hittat två dikter =)


   
Det har snöat i enköping så nu ligger det massor utav snö på marken, detta är utsikten från mitt fönster =) Har även inhandlat ett nytt skidställ som jag är sjukt nöjd över =D vad tycker ni?


     
ätit lunch med tjejerna på cupido i uppsala, sjukt goda sallader!! Färgat håret brunt och klippt specialpedagogiska glasögon på en lektion, dessa är Linneas ;D sjukt snygga haha ^^


 
Blivit bjuden på middag av min bästa bästa vän Monika :D Hon hade till och med köpt vitlöksbröd som vi hade till förrätt för hon kom ihåg att jag gillade det och sen åt vi glass med varma bär till efterrätt och ått rostad majs och snackade skit.. ååå Jag saknar dig redan


 
Haha om du läser detta Lovisa, vad tycker du? :P

Vet ju att du kollar en del på simpsons :-D


Det var allt från mig just nu, ska vila mig en liten stund nu och försöka lagga middag och diska sen x(  well well se you soon pusss

 
 
Linnea

Linnea

2 februari 2012 21:36

sv; tack vännen, blev mkt gladare av din kommentar :))

http://uppsalaryttaren.blogg.se

Manda Nordström

3 februari 2012 16:13

aaw vad bra :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Manda Nordström - 13 november 2013 22:45

Just nu så har vi så sjukt mycket i skolan och vet seriöst inte när och hur jag ska hinna med allting.. Vi ska skrriva och hitta 5 frågot ur texter, inte så svårt och sedan så ska vi hitta en fråga som vi sedan själva ska besvara med hjälp av littera...

Av Manda Nordström - 7 november 2013 22:13

Nu är den första kursen avklarad för denna terminen och jag kan bocka av 15 hp denna termin eftersom att allt i kursen blev godkänt, så himla otroligt skönt det känns!!Helgen som varit har varit helt underbar!! Var hos världens bästa pojkvän fre-tis....

Av Manda Nordström - 27 oktober 2013 12:27

Tja! Tänkte försöka börja att skriva här igen. Mycket här hänt sedan sist!! Jag har skaffat mig en ny helt underbar pojkvän som jag har hängt ihop med lite mer än 5 månader och det känns fortfarande helt underbart <3 kanske hittat den rätta denna ...

Av Manda Nordström - 12 maj 2012 12:21

Allt börjar ordna upp sig mer och mer just nu och det känns skönt!!      Har flyttat till egen studentlägenhet i Uppsala, känns sjuukt kul faktiskt      Jag börjar komma i ordning i lägenheten och håller på att packa upp en massa, bilder kommer s...

Tvm

Av Manda Nordström - 15 april 2012 11:28

I förrgår var det fredag den 13 men tyckte inte något dåligt som hände mig igår... gjorde det er? Däremot gjorde det igår... Skulle cykla till affären, cykeln stod upplåst fast jag vet att jag hade låst den, sen när jag kom ut från källaren så såg ja...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards